Konto w T-Mobile – opinie, koszty, opłaty

t_mobile_uslugi_bankowe_1T-Mobile usługi bankowe oferuje konto osobiste, które zostało wprowadzone na rynek zaledwie latem 2012 roku, jednak bardzo szybko zyskało ono swoich zwolenników. Z czego to wynika? Przede wszystkim z wielu możliwości, jakie potrafi ono zaoferować. Na tle pozostałych banków wyróżnia się ono głównie swoją nowoczesnością oraz możliwościami dostosowania się do potrzeb współczesnych klientów, które zmieniają się bardzo często.

Koszty konta w T-Mobile

Prowadzenie konta T-Mobile jest całkowicie bezpłatne, podobnie jak wykonywanie przelewów krajowych, które na konto docelowe mogą dojść wręcz w mgnieniu oka – czasami wystarczy nawet zaledwie dziesięć minut. Wykonywanie przelewów europejskich oraz na konto PayPal nie wiążą się również z jakąkolwiek opłatą, co jest ogromną zaletą konta w porównaniu z ofertami prezentowanymi przez inne banki.

 

Zobacz Szczegóły

Jeżeli chodzi o wydanie karty MasterCard, również nic nie płacimy, podobnie jest w przypadku jej miesięcznej opłaty. Mogłoby wydawać się, że bank rezygnuje praktycznie z wszystkich opłat i tak właściwie jest. Poza jednym małym szczegółem. Korzystanie z Kanałów Elektronicznych wraz z możliwością wykorzystywania opcji komunikatów SMS potwierdzających dane zdarzenie w obrębie konta kosztuje 0,30 PLN. Opłata naliczana jest miesięcznie za każdą otrzymaną wiadomość tekstową, w związku z czym zawsze trzeba być na nią przygotowanym lub po prostu wyłączyć powiadomienia SMS.
Pieniądze można wypłacać bez najmniejszych opłat na całym świecie z każdego automatu, co sprawia, że konto cieszy się tak ogromną popularnością. Nie trzeba martwić się o jakiekolwiek dodatkowe czy ukryte opłaty, które wywoływałyby tylko i wyłącznie frustrację ze strony klientów banku.
Ogromną zaletą jest także kontakt z osobami pracującymi w banku. Możliwości nawiązania rozmowy z nimi jest całkiem sporo, od typowych wiadomości elektroniczny, przez kontakt telefoniczny, aż po videorozmowę. Odpowiedź można uzyskać nawet w mniej niż minutę – wszystko zależy od aktualnej dyspozycyjności poszczególnych konsultantów.

Nasze opinie o koncie T-Mobile – podsumowanie

Podsumowując, konto osobiste banku T-Mobile posiada bardzo wiele zalet, które z ogromnym zainteresowaniem od ponad roku wykorzystywane są przez nieustannie wzrastającą liczbę zadowolonych klientów. Niestety, trzeba również liczyć się z kilkoma wadami, jak chociażby wspomniane pobieranie opłat za otrzymywane komunikaty SMS. Oczywiście, nie charakteryzują się one ogromną kwotą, jednak jeżeli korzystamy z konta dość często, raz w miesiącu może być z niego odjęta dość spora suma.

Od 1 czerwca 2015 r. T-Mobile wprowadza opłatę za kartę

A więc jednak, po długim czasie bezwarunkowo darmowego konta, bank wprowadza zmiany zasad. Podobnie jak inne banki uzależnia brak opłat od płacenia kartą debetową:

Od 1 czerwca 2015 r. zmieniają się warunki korzystania z karty do konta. Miesięczna opłata za kartę do konta nie będzie pobierana, jeśli dokonają nią Państwo transakcji bezgotówkowych na kwotę co najmniej 200 zł miesięcznie. W przeciwnym razie, opłata będzie wynosiła 6 zł miesięcznie. Pozostałe przywileje, jakie oferuje T-Mobile konto, nie ulegają zmianie

Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami można je znaleźć na stronie banku:

Załóż Konto

 

A jakie są Wasze opinie o koncie w banku T-Mobile? Macie to konto, polecacie innym?

Ocena internautów
Dziękujemy za Twoją ocenę.

108 komentarzy

  • Otworzyłem sobie właśnie konto T-Mobile i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Już na dzień dobry przyznano mi 1000 zł limitu w koncie, do tego za każdy zakup zapłacony telefonem dostaję 5% zwrotu do sumy 500 zł.

    Oprócz tego, ponieważ co miesiąc na konto wpływa moja pensja, mam prawo do darmowego debetu w wysokości 500 zł, a jakbym chciał wziąć pożyczkę 10 tysięcy, bank dołoży mi następne 500 zł.

    Do tego podstawowe usługi za darmo.

    Moja opinia o T-Mobile jak najbardziej na plus.

    • Oszuści miało być za darmo i jak zwykle oszukali klientów. T-mobile i alior. Nigdy nie polecam jak nie chcesz w kółko dopłacać do ich interesu.

  • Ja jeszcze nie mam konta w T-mobile, wiem że oni to kupili od Alior Sync i ogólnie to Alior Bank dostarcza usługę bankową, zaś całą otoczką marketingu i obsługi, to zajmuje się t-Mobile, zgadza się?
    Powiedzcie mi jeszcze tak jednosłownie, czy faktycznie jest tak, że to konto w T-mobile jest w 100% darmowe? Bo czasem gdzieś tam jakieś sygnały w internecie znalazłem, że konto nie jest do końca darmowe, ale teraz to już sam nie wiem jak to jest. Na przykład te komunikaty sms, które kosztują 30 groszy. Rozumiem, że można je wyłączyć, żeby nic kompletnie nie płacić – mam rację?

    • Po części masz rację, ale to nie wygląda tak że wyłączasz te płatności. Musisz wykonać pewną akcję żeby nie płacić.

      Ogólnie większość banków ma podobne podejście. Jeśli masz kartę kredytową, kartę płatniczą to musisz z niej korzystać, musisz wykonać pewne minimum w tym kierunku, żeby te karty były darmowe.

      Podobnie jest z kontem bankowym. Konto bankowe będzie darmowe, jeśli wykonujemy jakieś akcje na koncie. Nie są to żadne restrykcyjne rzeczy, a wręcz bardzo proste.

  • Ja posiadam konto T-Mobile usługi bankowe, od początku ich działalności, jako że wcześniej miałam konto w Alior Sync. Moja opinia zawsze była pozytywna i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Nieustannie zachwyca mnie to, że nie ma tu żadnych opłat. Bardzo chętnie też korzystam z przelewów natychmiastowych, które docierają na konto docelowe w 10 minut. Szczerze mogę wszystkim polecić to konto.

  • Napisaliście, że bank T-Mobile (dawny Alior Sync) rezygnuje prawie ze wszystkich kosztów, ale nigdy, żaden bank nie zrezygnuje w Polsce ze wszystkich kosztów. Zawsze jakieś koszty będą na kontach bankowych, bo banki muszą przecież z czegoś żyć.

    To 30 groszy za powiadomienie sms to niby niewiele, ale 10 takich zdarzeń w miesiącu i już 3 zł. A jak ktoś będzie miał 30? To już 9 zł się zbiera 🙂

  • Chcieliśmy założyć konto wspólnie z mężem, ale nie można. Na infolinii powiedziano nam, że musimy założyć osobne konta , po miesiącu jedno z nich zamknąć i dopiero wtedy można dostać dla drugiej osoby kartę do konta by z niego korzystać wspólnie.Zawiłe. Jednak zrobiliśmy jak mówili, konto było aktywne przez miesiąc, była na nim wymagana kwota, a gdy chcieliśmy przejść na jedno konto okazało się, że trzeba zapłacić coś ok. 150 zł.
    Nie zapłacili za polecenie konta innemu użytkownikowi. W sumie nie ma z kim pogadać, najpierw ktoś udziela ci informacji ale po kilku dniach okazuje się że to wszystko nieprawda i nie wiadomo kto ci udzielił informacji. Mój niespotykanie spokojny mąż panią na infolinii wyzwał od kłamców i oszustów.
    Bank nie wzbudza zaufania niskim poziomem informacji a właściwie powiedzmy otwarcie wprowadzaniem w błąd klientów, także tych potencjalnych. Ja konto zamknęłam.

  • Konto w Alior Sync było jeszcze znośne, w przypadku T-mobile radzę omijać szerokim łukiem. Przetrzymują pieniądze bez księgowania.
    Dokonywałem wpłaty we wpłatomacie Euronetu i jak to często bywa zatrzymało pieniądze (3 tys. zł.) Złożyłem reklamację w Euronecie i po tygodniu została rozpatrzona i zamknięta a zlecenie przesłane do banku. Jakież było moje zdziwienie kiedy po tygodniu nie było dalej pieniędzy. Kilka razy dzwoniłem do tego „banku” i dopiero za czwartym razem okazało się, że u nich również muszę złożyć reklamację którą będą rozpatrywać do 30 dni. Zatrzymują pieniądze klienta i mają go gdzieś, czy taką instytucję można nazwać bankiem?

    • Może to nie jest kwestia banku lub złej chęci banku. Może po prostu mieli takie procedury? Nie chcę ich bronić, ale czasem te instytucje oceniamy zbyt pochopnie. Takie są przepisy i regulaminy, a my chciał nie chciał, zgodziliśmy się na nie.

      Regulaminy mają po kilkanaście stron, ale to że ich nie czytamy, to już nie jest wina banków, tylko nasza:/ Mam nadzieję, że w tym przypadku wyjątek nie stanowi reguły i że mimo wpadki, inne usługi T-Mobile banku będą nieco lepsze.

  • Witam. Posiadam konto w banku t-mobile i do tej pory nie miałam z nim większych problemów. Ostatnio jednak miałam małe zamieszanie i teraz reset hasła to chyba jedyne, co może mi pomóc. Nie mam tylko pojęcia, jak to zrobić. Zależy mi na czasie, bo każdy dzień bez hasła to dodatkowe obciążenie, również finansowe.

  • Rzeczywiście, problemy z hasłem należą do najczęstszych, z którymi mają do czynienia zarówno klienci konta t-mobile, jak i innych instytucji finansowych. Czasem hasło należy zmienić, bo jest na tyle proste, że jego złamanie nie jest szczególnym wyzwaniem, a czasem do działania tego rodzaju zmuszają nas względy osobiste (gdy hasło znają również nasi bliscy, a ich sposób korzystania z konta jest bardziej niż nieodpowiedzialny). Bywa i tak, że hasło zostało przez nas zapomniane, a ponieważ było ciągiem liter i cyfry, których (dla bezpieczeństwa) nigdzie nie zapisywaliśmy, nie mamy też większych szans na jego samodzielne odzyskanie.

    Na szczęście, nie ma takiego problemu, którego nie można byłoby rozwiązać. W przypadku konta t-mobile reset hasła jest możliwy w każdym Wirtualnym Oddziale, pomocna może okazać się przy tym również działająca przez całą dobę Infolinia telefoniczna. Z tą ostatnią można połączyć się korzystając z numeru telefonu 12 19 506, atutem Infolinii jest przy tym to, że wszystkie czynności związane z odzyskiwaniem hasła można wykonać korzystając ze wsparcia doświadczonego konsultanta.

  • Czas oczekiwania na kartę debetową w t-mobile??
    Skuszona ofertą konta t-mobile zdecydowałam się na skorzystanie z usług banku. Nie spodziewałam się problemów zwłaszcza, że nie jestem jedyną osobą z kręgu znajomych, która zdecydowała się na zmianę konta osobistego. Mam jednak problem. Nie wiem, kiedy karta przyjdzie na mój adres i kiedy będę mogła zacząć z niej korzystać. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie.

    • Choć pytanie o to, kiedy karta trafi do naszego portfela wydaje się bardzo proste, warto zauważyć, że można udzielić na nie aż dwóch odpowiedzi. Wiele zależy przy tym od tego, jakie rozwiązanie wybraliśmy składając wniosek o otwarcie konta w banku t-mobile, w pewien sposób więc sami odpowiadamy za czas oczekiwania.

      Klasyczne rozwiązanie zakłada, że kurier odwiedza nas z umową przedstawianą nam do podpisania, karta zaś jest dostarczana przez Pocztę Polską w ciągu 14 dni.

      Zazwyczaj czas oczekiwania nie jest tak długi, ponieważ jednak nasi klienci mogą mieć inne plany (na przykład planują wyjazd za granicę), wprowadziliśmy również dodatkowe rozwiązanie, które powinno ich usatysfakcjonować.

      Jest nim zamówienie karty dostarczanej przez kuriera. Zdecydowanie przyspiesza to proces, choć należy liczyć się z dodatkowym kosztem takiej usługi. Na szczęście, koszt ten nie jest duży, 50 złotych może być bowiem uznawane za kwotę, którą warto uiścić korzystając z możliwości szybszego odebrania karty i cieszenia się z szans, jakie otwiera ona przed nami.

      • Pięć dych za kuriera dostarczającego ważącą kilkanaście gramów kartę to nie jest dużo? I jakie to taka karta szanse przed nami otwiera?

  • Tyle mówi się ostatnio na temat atrakcyjności oferty t-mobile, że sam zaczynam zastanawiać się nad skorzystaniem z niej zwłaszcza, że mój dotychczasowy bank zatrzymał się chyba w okresie późnego średniowiecza i jakoś trudno jest mu zrozumieć, że potrzeby jego klientów mogą ewoluować. I w tym miejscu pojawia się problem.

    Jak najlepiej założyć konto w t-mobile, żeby nie marnować pieniędzy i czasu?

    • T-Mobile przygotował kilka możliwości stworzonych z myślą o swoich klientach, osoby, które zastanawiają się nad tym, jak założyć konto osobiste mają więc w czym wybierać.
      najprostszą metodą, wydaje się wniosek internetowy (link w artyku wyżej), nie każdy bowiem myśli o zmianie konta osobistego w godzinach pracy, a godzina druga w nocy nadaje się do realizacji tego celu tak samo, jak i każda inna. Składając wniosek internetowy można zdecydować nawet o tym, w jaki sposób dokonane zostanie potwierdzenie złożonego wniosku.

      Sporo osób decyduje się na wizytę w Wirtualnym Oddziale chwaląc jego przejrzystość i dostosowanie do ich potrzeb. W modzie jest jednak również Contact Center umożliwiający założenie konta drogą telefoniczną podczas rozmowy z konsultantem.

      Osoby najbardziej niecierpliwe decydują się na dokonanie go za pomocą przelewu, dużą popularnością cieszy się jednak również korzystanie z pomocy kuriera dostarczającego stosowną umowę. Dotychczasowi klienci t-mobile mogą również korzystać w tym celu z Systemu Bankowości Internetowej.

    • Założyłem konto T-Mobile 22.05.2015 i dalej czekam na kartę debetową podobno 26 maja została wysłana. Infolinia ciągle prosi o cierpliwość, ale pieniądze w kieszeni się skończyły!!!

  • Kampania promocyjna banku t-mobile jest przekonująca. Powiedziałabym nawet, że aż zbyt przekonująca. Dlatego właśnie interesuje mnie to, czy darmowe konto jest rzeczywiście bezpłatne, czy też czekają mnie ukryte koszty, o których istnieniu dowiem się w tym samym momencie, w którym wszystkie formalności zostaną załatwione.

  • Reklamy banku t-mobile przekonują nas o tym, że jest to konto darmowe, osoby, które chcą z niego korzystać nie muszą przy tym martwić się ani o te opłaty, które pojawiają się w regulaminie, jak i o te, które ujawniają się dopiero po pewnym czasie. Pytanie o to, czy darmowe konto jest takim rzeczywiście jest jednak w pełni zrozumiałe. Niejednokrotnie mieliśmy przecież do czynienia z zachwycającymi kampaniami promocyjnymi, które traciły swój blask, gdy odwoływaliśmy się do stanu faktycznego.

    Jeśli zatem nie przekonują nas slogany, być może przekonają nas liczby.

    Z regulaminu dołączonego do umowy wynika, że darmowe jest:
    – założenie rachunku przez Internet i prowadzenie go,
    – wypłaty ze wszystkich bankomatów tak w Polsce, jak i za granicą,
    – dokonywanie przelewów internetowych,
    – przelewy internetowe kierowane do ZUS oraz Urzędu Skarbowego, a nawet przelewy SEPA.

    Nie zapłacimy również za wydanie karty Debit MasterCard PayPass lub karty Debit MasterCard Naklejka Zbliżeniowa, na uwagę zasługuje zaś i to, że bank nie pobiera również miesięcznej opłaty za korzystanie z niej.

    Nie ma również mowy o prowizji od opłat bezgotówkowych wykonywanych za pośrednictwem karty.

    Także konto całkowicie darmowe bez ukrytych opłat

    • Darmowe, ale spróbujcie je zamknąć. Droga przez mękę. Spróbujcie złożyć reklamację, odpowiedzą szablonem i oczywiście odmówią oddania nienależnie pobranych opłat. Na infolinii mówią jedno, a na papierze drugie, no i dochodź swego jak nie nagrałeś rozmowy. Gorąco odradzam, mam konta w dwóch innych bankach- nie są doskonałe, ale to co w t mobile się dzieje to już jest kpina. Zanim podpiszecie umowę pomyślcie trzy razy!!! A te komentarze pozytywne sami sobie piszą!!!

  • Czy pobierane są opłaty za wydanie karty debetowej po upływie terminu jej ważności?

  • Wypełniłem wniosek, wybrałem przelew jako metodę autoryzacji. Po dniu odesłali pieniądze bez żadnego wyjaśnienia, żadnej wiadomości.

    Odradzam, strata czasu.

  • Ja mógłbym się założyć, że konto t-mobile w 100% darmowe nie jest. Może inaczej – o ile robisz wszystko z zasadami, czyli tyle i tyle wypłat, wpłat, kodów, tokenów itd., to wtedy nic nie zapłacisz, ale jeśli jakieś limity się przekroczy, albo jak się zechce jakąś dodatkową usługę dobrać, wtedy nie będzie już darmowe. Jednak mimo to, nawet jakieś tam drobniaki mnie nie odstraszają, bo ja mam dwa konta i każde kosztuje z 5 – 10 zł miesięcznie, ale za taką wygodę jaką w nich mam, to jak najbardziej opłata jest brana pod uwagę.

  • Ja próbowałam kilkadziesiąt razy otworzyć konto w tmibile za pośrednictwem Internetu,niestety weryfikacja danych za każdym razem nie powiodła się,nie wiem w czym jest problem,bo na moje oko wszystko jest wypełnione poprawnie.Mąż również próbował,pieniądze przeszły jednak po jakimś czasie odesłali je z powrotem z odrzuceniem wniosku.Również dzwonienie na infolinię nic nie pomogło i kontakt e-mail.Niestety do najbliższego oddziału mam prawie 100 km,więc chyba sobie podziękuję.Być może to bank dla wybranych?

  • Witam,czy mogłabym panią prosić o przedstawienie najkorzystniejszej oferty dotyczącej konta walutowego dla osoby prywatnej?

  • Witam, wlasnie dzis otworzylem konto t-mobile, a gdzie?…. w salonie z telefonami. Cala procedura trwala okolo 15 minut. Od reki dostalem tez karte debetowa. PIN przyszedl sms-em, ktory dobrze jest zmienic na wlasny po pierwszym zalogowaniu sie na stronie t-mobile, otwierajac zakladke KART. Karta nie jest imienna, ale kogo to obchodzi. Martwia mnie tylko opinie, ze wplywy sa przetrzymywane gdzies w ” matrixie”. Wiekszosc opini jest pozytywna, wiec zdecydowalem jak na poczatku.

  • Niestety ale mi odechciało się konta w tym banku.Nie posiadałam wcześniej konta bankowego w innym polskim banku więc skorzystałam z opcji kuriera by podpisać umowę .Fajnie pieknie do czasu podpisania.Potem 5 dni oczekiwania na to by dostać informację że konto zostało utworzone czy też zaakceptowane .Chcąc się zalogować powinnam dostać hasło sms.Niestety nie doszło .Dzwoniąc do konsultanta nie był w stanie mi pomóc bo na 10 pytań na jakieś rzekomo zle odpowiedziałam ..i cholera wie na jakie bo mi nie powiedzą ..numer klienta podany,numer pesel,numer i seria dowodu ,dzwonię z numeru który jest w umowie i dupa…nie dadzą hasła bo to chyba nie ja jestem….no ręce opadają …

  • Witam Wszystkich.

    Chciałbym was OSTRZEC!!! Pracownicy punktów t-mobile podpisują i przedłużają umowy bez wiedzy właścicieli. Jestem oszukany i okradziony przez t-mobile!!! nie chcę mieć nic z nimi wspólnego. 10 lat byłem z tą firmą zawsze rachunki płaciłem na czas a tak mnie potraktowano

  • Wiele osób narzeka na ten T-mobile, może na początku nie są doskonali lub też nie byli, ale nie idźcie za ciosem innych. Wielu ludzi przesadza w swoich komentarzach, a mogę się założyć, że są też komentarze, zlecone przez konkurencję.

    Nie chcę wytykać palcami, ale po stylu pisania widzę, że niektóre „obrażanie” T-mobile jest na siłę. Najlepiej sami przetestujcie i przekonajcie się, a później ocenicie, lepszego sposobu na wyrobienie sobie opinii nie ma.

  • tak z mojego dzisiejszego doświadczenia – potrzebowałem wpłacić gotówką 500 zł na konto brata w T-Mobile, sam nie mam tam ani w Alior konta. podjechałem do oddziału Alior bo najbliżej, wiem że taka wpłata gotówki to 8 zł prowizji. w oddziale Alior misio z obsługi poinformował mnie że jeśli nie chcę płacić tej prowizji to w salonie T-Mobile mam wpłaty za free. ok, chciałem spróbować żeby wiedzieć co jak na przyszłość, podjechałem te 4 km dalej. niespodzianka – w oddziale T-Mobile wpłata gotówkowa osoby trzeciej – 12 zł. gratulacje dla Alior za stan wiedzy konsultantów i dla T-Mobile za bzdurę, że we własnym banku wpłata drożej niż w partnerskim…

  • Mam. Polecam w 100% brak jakichkolwiek problemów!

  • Mam 10 m-cy konto w t-mobile i jestem zadowolony,żadnych opłat a przy doładowaniach na telefon t-mobile dorzucają 20% free.polecam.

  • Ja już miałem przyjemność z T-Mobile i przestrzegam was przed próbowaniem z nimi chyba że lubicie płacić, to polecam gorąco. Muszę przyznać oni na naiwnych czekają.

  • Nie polecam. 5 marca br podpisałem umowę, którą przywiózł i odebrał kurier. Miał przyjść sms potwierdzający aktywację. Niestety do dziś tj. 19 marca żadnej informacji. Dzwonię, rozmawiam z p. Edytą Wajda i co się okazuje… mój wniosek został anulowany, ale…. mogę go „złożyć ponownie”…. chyba żarcik, jakby nie było innych banków. Oczywiście, nie to żeby ktoś wysłał maila, czy smsa, że wniosek został anulowany, ot nic „groboa cisza”. Nie polecam, strata czasu.

  • t-mobile co chwilę sami aktywują mi jakieś płatne opcje, pobierają sobie opłaty, a ja mam co chwile z nich rezygnować jak nie chce płacić (oczywiscie mogę to zrobić za pomocą płatnych smsów) sami zawiązują ze mną nowe umowy i od razu sobie ściągają kase. WSZYSTKO ROBIĄ SAMI

  • Witam,chciał bym się dowiedzieć jak jest z płatnościami w sklepach kartą t-mobile poza granicami kraju.Jakie są opłaty za przewalutowanie

  • I już zaczynają pobierać opłaty
    (6zeta za kartę)
    -a przecież miało być tak pięknie
    Następnie będą pewnie płatne przelewy natychmiastowe

  • Koniec dobrego! Od czerwca 2015 konto w TMobile będzie kosztowało 6 zł ( no chyba że wydamy kartą 200 zł). Era darmowych kont przemija.

  • Od czerwca wprowadzona zostanie opłata za prowadzenie konta 6 zł / miesiąc – jeśli się zrobi obrót kartą na kwotę 200 zł to można tej opłaty uniknąć. Czas uciekać do innego banku 🙂

  • Witam, od 1.06 czerwca wchodzi zmiana w zwiazku z oplata za posiadanie karty (6zł na m-c), jesli nie dokona sie w danym miesiacu trans. bezgotowkowych na conajmniej 200zl. Stad moje pytanie: czy istnieje obowiazek posiadania karty debetowej?

    • Nie, ale jak sobie wyobrażasz konto w wirtualnym banku bez karty? Pozostaną wyłącznie przelewy. :/ Dla mnie to kompletne nieporozumienie.

  • To, co T-Mobile zrobiło z kontem Alior Sync zakrawa już na kpinę. Nie dość, że moje konto zostało sprzedane bez mojej zgody najgorszej naciągająco spamującej firmie, to w dodatku nie minął rok i wszystkie zalety konta zostają przez nich usunięte. Od wycofania payback począwszy, przez wycofanie oprocentowania, darmowych przelewów i darmowej karty skończywszy. Gdybym chciała za to wszystko płacić założyłabym konto gdziekolwiek, a nie w Alior Sync. NIE POLECAM

  • Niestety od 1 czerwca br. T-mobile bankowe wprowadza comiesięczną opłatę za plastik w wysokości 6 zł, chyba, że wykonamy obrót transakcjami bezgotówkowymi na kwotę min. 200 zł, wtedy pozostaje jak dotychczas 0 zł.

    Żenua.

  • Do widzenia t-mobile bank – BYŁEM WASZYM KLIENTEM OD POCZĄTKU (ALIOR SYNC).. Nie dostaniecie ode mnie ani złotowki. POLECAM iDEABANK -WSZYSTKO ZA 0 ZŁ.

  • złozylam wniosek o otwarcie konta przez internet. przelałam złotówke. czekam i nic. po 1 dniu odeslali ta złotówkę z powodu rzekomych złych danych weryfikacyjnych….Jakich, być może zapomniałam o dużej literze wimieniu. strata czasu, potem 3 razy probowalam zlozyc wniosek, i już nie mogłam zrobić nawet tego. żałosne.

  • Nie mam konta w T-mobile…ale rozglądam się. Narzekającym na „szykanę” w postaci opłaty 6 zł za słabe wachlowanie kartą debetową, polecam Deutsche Bank: comiesięczny wydatek min. 700 zł, albo 10 zł opłaty. Aktualnie banki szaleją i wybrana dzisiaj najlepsza oferta nie musi być taką jutro. W niektórych bankach aktualizacja TPiO odbywa się co miesiąc. Warto zwrócić uwagę na „darmowe” przelewy krajowe przez Internet. Nie są one w wielu bankach już darmowe, bo jakkolwiek koszt przelewu internetowego jest w tabeli 0 zł, to za kody autoryzacji (sms, karta kodów TAN) każdej operacji trzeba już płacić. Najgorsze jest to, że w czasach taniego (tylko dla banków) pieniądza, opłaty za konta i powiązane z kontami mają tendencję wzrostową. Decyzje o migracji do innego banku niż aktualny warto podjąć po analizie nie tylko aktualnych parametrów konta, ale także ich (względnej) stabilności.

  • Bank traci to z czego słynął. Nie jest już darmowy. I dla mnie jest to nie do zaakceptowania. Dzisiaj znajdę wiele banków w Polsce, które również posiadają 6 zł za nie korzystanie z karty gdy nie wykona się zakupów na kwotę min 200 zł. Jednak te banki nie są wirtualne i w razie niejasności zawsze mogę udać się do nich osobiście.

  • Jaki jest czas oczekiwania na kartę? Tydzień już minął od sms potwierdzającego że mogę się zalogować na konto co również zrobiłam, ale karty jak nie było tak nie ma

  • Klient Zlekceważony

    Dla mnie ten „Bank” to dno. Nie reagują merytorycznie na reklamacje, tylko wysyłają jakieś gładkie formułki. System internetowy zawiera liczne błędy, których nikt nie usuwa. Ja przestrzegam.

  • Ciągle problemy z ta siecią i ich kontem

  • Po raz trzeci ubyło z konta kilkadziesiąt złotych. Brak śladu w historii konta, ale z prostego wyliczenia wpłaty – wydatki = brak tym razem 66 złotych. Już nie mam siły na bezskuteczne interwencje, dlatego rezygnuję z konta które otwierałem jeszcze w Alior Sync z którym nie miałem żadnych problemów. Od czasu przejęcia przez T Mobile same problemy. Jednego razu zginęło mi z konta 60 złotych, aby następnego dnia się pojawić. Odradzam T Mobile Usługi Bankowe.

  • Do Konta Osobistego w T-Mobile zachęciły mnie opinie znajomych, którzy wcześniej korzystali z bankowości Alior Banku. Pomyślałam sobie, że skoro już wcześniej miałam zmienić konto, to mogę teraz w końcu zrealizować to zadanie. Jestem zadowolona przede wszystkim dlatego, że nie narażają mnie tu na dodatkowe koszty, a do tego mają ciekawe promocje.

  • Jeżeli chodzi o usługi kredytowe .
    Najbardziej niekompetentna załoga na świecie , może we wszech świecie nie przesadzając
    formalności trwają tygodniami a na koniec twierdzą że we wniosku pomylili 1 literkę i dupa !
    Nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego , nawet przeniosę 3 abonamęty z T-Mobile gdzie indziej , bo psują markę !!!!

  • Wprowadzili opłatę za kartę? No cóż, czas się z nimi pożegnać.

  • No proszę, najpierw mendy zlikwidowały cashback, podobno po to, żeby karty pozostały darmowe. I co? Oszuści! Po wypłacie likwiduję konto. X[

  • Całkowicie sie z tym zgadzam mam kąto T-Mobile i sie zawiodłam na tym banku .A tak pieknie piszą i się reklamuja a tak naprawde t duza ściema nie polecam tego banku!

  • Uważajcie na ten bank T-mobile! Ździerają już po 6 zł za kartę! Dobrze, że likwiduję to konto bo bym nie zarobił na prowizję za kartę! A takie było ładne amerykańskie darmowe…

  • Byłem klientem Sync ale ten cały T-mobile to cofnięcie do epoki kamiennej. Brak samodzielnej weryfikacji na infolinii. Żeby coś załatwić trzeba podać nawet numer buta i imiona dziadków. Paranoja. Pożegnałem ten śmieszny bank.

  • oplata za karte to strzal w kolano i to samobójczy // dziuady obracają moja gotowka i kaza za to placic

  • Nie polecam tego banku. Mam w nim konto od listopada 2014 roku. Na dniach likwiduję to konto bo takiego bałaganu informacyjnego od 15 lat nie widziałem. W historii transakcji daty poprzestawiane i nie są w kolejności ale byle jak. Pani z info butnie twierdzi, e taka jest bankowość elektroniczna. Bzdura total !!
    Salda nie są zgodne z rzeczywistymi stanami gotówki na koncie a wpłaty i wypłaty prowadzone są haotycznie. Np mam na koncie 103, 69 zł i wpłacam 1000,00 zł a slado po tej operacji widnieje 239, 87zł !!! To jakieś kpiny. Dopiero po zasie pojawia się niby prawidłowy stan gotówki na koncie ale nie ma jak tego sprawdzić, bo „PRAWIDŁOWE” DATY I KOLEJNE STANY SALDA MOŻNA ZWERYFIKOWAĆ DOPIERO NA KONIEC MIESIĄCA !!! W wyciagu miesiecznym. ponad to płaciłem za leki kartą 6 lipca 2015 w krakowie i 10 pojechałem na urlop a ten „bank” księguje mi tę kwotę 10 i 14 lipca !!
    Temu bankowi już podziękowałem.
    Wracam do banku w którym wiem za co płacę ale mam wszystko aktualne i zgodnie ze stanem faktycznym.
    Andrzej

  • Miałem konto w AliorSync i byłem bardzo zadowolony. Nagle okazało się, że to już nie AliorSync tylko T-mobile Usługi Bankowe i sielanka się skończyła.
    Za sprawdzenie stanu konta w bankomacie pobierają opłatę – swego rodzaju ewenement.
    Za kartę debetową pobierają 6 zł. Niby mało, ale jednak. Podobno wystarczy dokonać płatności kartą za 200 zł w miesiącu i opłata nie jest naliczana – sprawdziłem. I co się okazało? Ostatnie transakcje zostały zaksięgowane w pierwszym dniu kolejnego miesiąca i opłata pobrana!!! Od jutra żegnam się z ta „Firmą”. Bez żalu. Czuję się wykiwany. Na małe pieniądze, ale jeśli podobnych do mnie jeleni mają kilkadziesiat tysięcy 0 łatwo sobie policzyć.

  • Odradzam wszystkim! Na początku było fajnie, wszystko za darmo, najtańsze konto w Polsce. Potem zaczęli naliczać opłaty, najpierw 6 zł – zapłaciłem i pojechałem zlikwidować konto. Konto TEORETYCZNIE zlikwidowane, ale za miesiąc znowu przychodzi opłata 6 zł, jadę ponownie zlikwidować konto, tym razem pan powiedział mi że konto zostało że zamknięte przez salon T-mobile, i ponownie TEORETYCZNIE konto zostało zlikwidowane. Dawno już zapomniałem o tym koncie, ale od wypadku zalogowałem się i to co zoczyłem bardzo mnie zdziwiło – saldo wynosiło – 56 zł! Teraz sprawa jest w sądzie (mam dokument potwierdzający że zamknąłem konto z ich pieczątką) zobaczymy co z tego wyjdzie…

  • Mogę polecić konto wszystkim którzy przelewaja na nie wynagrodzenie, wtedy możemy otrzymać pożyczkę do 50 tys bez względu na to czy mamy umowę na 2 czy 3 lata, debet otrzymałem 5tys. Bardzo niskie opłaty, konto super!

  • Trzy tygodnie temu podpisałam tzw. umowę zintegrowaną z t mobile usługi bankowe do tej pory czekam na kartę. Jeszcze dobrze nie zaczęłam przygody z tym bankiem a już wiem że pora na pożegnanie. To kpiny z klienta

  • Czy dobrze rozumiem, że opłata w wysokości 6 złotych jest pobierana wyłącznie kiedy posiada się kartę debetową? W sytuacji, gdy nie zamówię karty debetowej nie będę ponosiła żadnych kosztów?

    Jestem zainteresowana jedynie przechowywaniem oszczędności na tym koncie, dlatego karta w ogóle nie jest mi potrzebna.

  • Jak zwykle nie do końca darmowo, poza 6zł za kartę pobierają 1 zł od każdego sprawdzenia salda na koncie

  • Do tej pory byłam zadowolona z banku, ale do momentu gdy złożyłam wniosek o limit odnawialny, który miał być potwierdzony po rozmowie z analitykiem.Po MIESIĄCU i 4 telefonach z prośbą o kontakt …… i przeprosinach , obietnicach ze następnego dnia analityk skontaktuje sie z mną nic sie nie zmieniło. Jestem rozczarowana, bank, który deklarował wyższą kulturę bankowości udowodnił iż im wyższa kwota na koncie tym wyższa kultura…Moje prośby o kontakt nic nie znaczą i nadal są ignorowane.Po cichu liczyłam ze po 4 telefonach i mailach wysłanych przez obsługę klienta z ponagleniem analityk zadzwoni….i uwaga….telefonu nie było.Totalna ignorancja i lekceważenie klienta…….czy to jest celowe ???? takie mam wrażenie….bo jak inaczej wytłumaczyć że każą czekać na siebie ponad miesiąc a analitycy nie czytają maili ….albo czytają ale mają je gdzieś …..

  • Powiem tak, te pozytywne komentarze to chyba sami sobie piszecie!!
    Oszuści i tyle wszystko ładnie do puki nie będziecie chcieli zlikwidować konta. Wtedy zaczynają się schody, z żadnym konsultantem się nie dogadacie!!! bo weryfikacji nie przejdziecie. Do konta internetowego też się nie dostaniecie bo SMS-y przestana przychodzić. Wyślecie rezygnacje z placówki T-Mobile lub poleconym to nawet odpowiedzi nie dostaniecie że konto zamknięte, a od konsultanta się nie dowiecie!!!!Bo takich info nie udziela!!!
    Tak właśnie ten Pseudobank prowadzi usługi i traktuje klientów!!! Lepiej od razu sprawę zgłosić do UOKiK.
    Przestrzegam Przed nimi!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam.

  • A już miałem się skusić na tą” darmochę „ale jak widzę dali tylko na zachętę.
    Dziękuje wybiorę inny solidny bank 🙂

  • Kiedyś założyłem lokatę internetową w Alior Syncu. Potem lokatę zamknąłem i konto zlikwidowałem. Teraz męczą mnie że ponoć mam z nimi podpisaną umowę i jakieś lokaty we frankach ??? Oczywiście nie mogę tego załatwić przez internet lub telefonicznie – muszę dymać godzinę w jedną stronę przez całe miasto żeby to załatwić osobiście. Bardzo wygodne.

    Absurd i żenada – odradzam zdecydowanie !!!

  • poniżej wyciąg z tabeli opłat i prowizji:

    Przelew w placówce T-Mobile Usługi Bankowe
    Własny Od każdego przelewu 0 zł / 5 zł**
    W ramach banku Od każdego przelewu 10 zł
    Przelew krajowy – przelew na rachunek należący
    do T-Mobile Polska S.A. Od każdego przelewu 0 zł / 5 zł**
    Przelew krajowy – pozostałe przelewy Od każdego przelewu 10 zł

  • System internetowy Banku to zwyczajna tragedia. Lista transakcji jest nie po kolei, wykres salda nie jest funkcją matematyczną. Na reklamacje odpowiadają opryskliwie i niegrzecznie, że „nie mają wpływu na działanie systemu”. A kto ma? UFO-ludki? Ostatnio nie wygenerował mi się wyciąg – przeszedłem gehennę, by go uzyskać. z 10 pytań weryfikujących – jak skopiowanie tożsamości, potem z 10 minut oczekiwania na telefonie. Okazuje się, że wiedzą o problemie, ale 5 dni nie starczyło, by go rozwiązać.
    Strach tam trzymać pieniądze. Ja rezygnuję.

  • Czy mozna miec konto bez karty- wtedy nie bedzie oplat.

  • Uważajcie na płatności naklejką zbliżeniową – nie zaliczają ich do kwoty płatności kartą debetową i naliczają 6 zł za kartę jeśli płacąc kartą zwykłą nie przekroczycie granicy 200 zł. Ja tak dałem się nabrać 2 razy i właśnie likwiduję tę naklejkę.

  • Płaci sie też za sprawdzanie w bankomacie stanu konto, często płaciłam nie zwracając uwagi a teraz tak sie tym zaciekawiłam za co oni mi pobierają te pieniądze no i prosze za to. Nie wiem do końca ile bo raz to jest 1zł a raz 4 zł. Tak czy owak nie mialam o tym wczesniej pojecia

  • Zakładasz konto w oddziale t-mobile i już za 15 minut możesz robić przeewy i działać na nim jesli masz środki

  • TOTALNE DNO I ZŁODZIEJSTWO!! Wziełam pożyczkę spłaciłam rok przed czasem a obciążyli mnie kosztem 200zl (poza odsetkami które im sie należą) karty kredytowej do teraz nie mogę zamknąć bo wiecznie jakieś koszty a transakcje bezgotówkowe miały być za darmo po czym sie okazało że tylko przy płatności kartą za to przelewy były płatne. żeby zlikwidować kartę muszą upłynąć 3 miesiące a w tym czasie wiecznie straszą windykacją bo 40zł im brakuje!!!

  • Aby dostać ten zwrot 5% to trzeba do nich dzwonić. Reklamują jakieś kredyty, to trochę trwa. Zachciało im się skanu dowodu, a zdjęcia dokumentów nie przyjmują. Specjalnie jechałem do miasta, więc mam ten cholerny bank gdzieś!

  • Witam
    Poziom usług świadczonych przez operatora jest żałosny.
    Klientów na kartę notorycznie okradają.
    Biuro obsługi jest niedouczone.
    Korzystam z internetu na karte od roku i co 10 dni muszę dzwonić i wykłucać się o brak kasy wpłaconej,odłorzone gb.
    Kot musi dostać za reklamę więc jak abonamentowych nie da się okraść to walimy po kartach.
    Nie polecam chyba że chcecie tracić nerwy i kasę.

  • Jak był Alior sync, było znosnie i wszystko za darmo. Teraz za kartę trzeba już płacić.Zabrali mi bezprawnie z konta pieniadze i dali komornikowi nie sprawdzając czy mu się należ. Teraz ja mam to odkręcać.Bo dla nich komornik to jakiś Bóg. A wiemy jak często pobierają bezprawnie pieniądze. Likwiduję konto i już żadnego nie zakładam w innym banku. Wolę pieniądze otrzymywać pocztą a nadwyżkę której mam niewiele w domu.

  • Ostrzegam Najgorsze Konto jakie widziałem .Podam tu moje doświadczenie z tym Kontem i ten kto chce je założyć niech się zastanowi z 5x ..Wypłacałem w Styczniu 1000zł zabrało z konta a pieniędzy nie wypłaciło .Złożyłem reklamację nie odpowiedz mają 2 miesiące uznano mi opcjonalnie 1000zł .Po czym po 2 miesiącach dostałem pismo o Zamknięciu Mojej Reklamacji !!! i zabrano mi 1000zł ,które weszły mi na minus na koncie .W piśmie tym Pani wyjaśniała ,że nie dostała odpowiedzi od właściciela bankomatu ( według Alior Banku ma na to miesiąc ) A jak odpowie to mi je zwrócą .Zaczęły się telefony z windykacji oczywiście z Alior banku ,a nie z T mobile.Dzwoniłem z 15x na infolinie z pytaniem co mam robić i że te ich uzasadnienie aby czekać bo może w końcu odpowie jest chore .Poradzili by zapłacić te 1000zł .Zaczeli przyjeżdżać do domu .Poszedłem już do Rzecznika praw konsumenta miał działać , a tu raptem po 5 miesiącach właściciel odpowiedział i uznał moją reklamacje .Ale to by było za proste od połowy Marca do Początku maja naliczyli mi 140zł kosztów windykacyjnych .Złożyłem reklamacje ,ale była negatywna mimo ,że to ich wina była .Uciekajcie z tego Banku zapłaciłem im te 140zł bo już mam dosyć tych złodziei .Co to za Bank ,żę zamyka reklamacje konsumenta bo ie dostał od kogoś odpowiedzi .Tragedia i jeszcze raz Tragedia

  • Niestety, trzeba będzie rozwiązać konto, od sierpnia tylko 3 wypłaty z bankomatu, reszta po 6zł, śmiech na sali, opłaty sratataty gówno się zrobiło.

  • Zalozylem konto w 04.2014 w alior syncu na nasze nieszczescie Tmobile to przejal.
    Jest to najabrdziej pazerny bank jesli chodzi o konta osobiste.
    Sprawdzanie salda w bankomacie platne,wyplaty gotowki w placowce zlikwidowane,przelewy natychmiastowe darmowe 10 szt zlikwidowane,placac za karte t-mobile daje mi 3 darmowe wyplaty z bankomatu to jest jakis zart.
    Oczywiscie nie wspomne jesli robia jakas pseudo promocje to oczywiscie tylko dla nowych klientow .Zastanow sie 2 razy zanim zalozysz u nich konto chyba ze lubisz oddawac swoje pieniadze banksterom

    • też miałem w Aliorsync…, to jest bezprawne przejęcie konta, danych.. zrobili mi debet za kartę na koncie , które od sierpnia 2015 miało być zamknięte.. KRADZIEŻ—PROKURATOR

  • Tragiczna umowa karty kredytowej.
    20 stron, a kurier każe podpisać każdą odzielnie i mówi że mamy na to wszystko tylko 15 minut. Zdecydowanie odradzam. Dla porównania, karta kredytowa Citi umowa 4 strony.
    Rezygnuję z tego bubla od T-Mobile.
    Odradzam zamawianie tej karty przez kuriera.

  • Nie polecam, zostałam okradziona w biały dzień. po czym szybko chciałam zablokować swoja karte nie mogłam sie dodzownic przez 3 godziny. juz dawno ktoś miły opróznil by mi konto ale co ich to obchodzi kiedy po 3 godzinach zablokowalam karte i a moje nieszczescie zalozylam drugą okazało sie , że nie ma nigdzie placówki gdzie moglabym wypłacic pieniadze z konta na dowód osobisty dzownilam pytalam kazdy mnie zbywał przy umowie nikt nawet nie wspomniał, ze pryzy takich okolicznościach będą takie problemy nie mog,am sie dodzownić wiec pojechalam do t mobile w moim miescie bez kasy bez niczego pani była tak hamska ze wyprowadzila mnie w równowagi powiedziala ze nic im nie zrobie a usługi bankowe są ale sa nieczynne wiec pytam grzecznie gdzie mam teraz wypłacic swoje pieniadze odpowiedziala ze nie wie i to tkaim tonem, że żal jej było nie dać w morde… Dzowniłam nikt nie odbierał gdyby odebrała zapewne poinformowala by mnie ze nie ma takiej placówki ktora w takich wypadkach wypłaci mi kase no nic idziemy dalej bo to nie koniec dzwonie nic 3 godziny dzwonie oo nagle moge skorzystac z czata pisze jaka jest sytuacja ze blokowalam karte 4 godziny ale co teraz gdzie mam wypłacic kase gdzie w Częstochowie moge to zrobic na dowód odpisuje mi tez bardzo niemiło ze nie ma u nas placowki i musze czekac 2 tyg na nowa karte wtedy juz poprostu rece mi opadły dobrze, że nie cycki… prosze panią aby sprawdzila w innych miastach no jest Bytom Katowice ,pisze aby zadzowniła ona ze nie moze jak nie moze skoro blokujac karte tez rozmawialam z nimi na czacie i pani oddzownila cisza.. dzownie do nich za 100 razem sie dodzownilam pan mi mowi ze nigdzie nie ma juz placówek pytam co moge zrobic a on mowi ze nie wie ze moze wejde na konto internetowe i zrobie przelew ok wchodze wpisuje numer ma mi przyjsc hasło na sms nie przychodzi dzownie do nich pani z podniesionym tonem pyta sie mnie to jak pani podala numer tlumacze ze moj ktory mam od 4 lat sprawdza pyta jak na przesłuchaniu nic nie tłumaczy ja z nerw juz nie wiedzialam co mam odpiowiedzieć ok patrzy no tak to ten sam numer to czemu sms nie ma?? mowie ze nie wiem to jest ich sprawa nie moja podaje jej 2 raz numer ten sam zaznaczam loguje sie i robie przelew gdyby nie to nie mialam byc kasy przes 2 tygodnie bo ich nie to nie obchodzi skoro nie ma u nas placowek to jak niby mam ogarnac swoje sprawy jak skoro podajac numer tel sms dalej nie przychodzi ja odradzam czekam miesiac i blokuje ta karte pozdrawiam pracownikow ktorzy sa niekompetetni i nieuczcici nawet gdybym chciala zrobic przelew to nie dostalam sms na moj numer a gdybym nie miala komu zrobic przelewu to co wtedy musialabym czekac 2 tygodnie i jesc kit z okna!!!! skoro nie ma u nas placowek to po co te karty smieszne nigdy wiecej t mobile

  • JAKA SIEĆ TAKI BANK TYLE CO POWIEM REKLAMY MAJĄ TYLKO ŚWIETNE A NIC WIĘCEJ JEŚLI BANK JEST TAK ŻAŁOSNY JAK TA SIEĆ W KTÓREJ MAM JESZCZE TELEFON TO SZCZERZE WSPÓŁCZUJĘ DZIĘKUJĘ WAM ZA TE WPISY BO CHCIAŁEM POPEŁNIĆ TEN BŁĄD I ZAŁOŻYĆ SOBIE TAM KONTO

  • Niedługo idę otwierać konto w innym banku. Od momentu przejęcia Alior Sync zaczęła się równie pochyla. Tabela opłat i prowizji, która za chwilę zacznie obowiązywać woła o pomstę do nieba. Przestało to już być atrakcyjne dla dorosłego człowieka konto. Opłata za 4 i więcej wypłatę z bankomatu, której nie można uniknąć, bo nie ma żadnych bankomatow własnych. Nie mówiąc już o tym, że nie ma już możliwości wypłaty większej gotówki. Jeśli jesteś młodym człowiekiem, który nie potrzebuje korzystać z gotówki, bo nie ma jej dużo i płaci tylko kartą lub telefonem- polecam. Ja uciekam z krzykiem

  • Witam. Co zrobić jeśli nie zamknęłam konta w T-Mobile, a pieniądze zostały w banku. Czy mogę je odzyskać?? Do konta internetowego się nie można już zalogować.

    • Basiu – chyba jesteś „blondynką” :). Trzeba było NAJPIERW przelać całą kasę do innego banku a dopiero potem zamykać konto…

  • Polecam. Konto darmowe, przy płatnościach kartą 200 zł/mieś., kilka przelewów natychmiastowych w miesiącu gratis. Zaletą są wypłaty we wszystkich bankomatach za 0 zł. Jako dadatkowe konto jak najbardziej polecam.

  • zniesmaczonu t-mobile

    don vafel, przeczytaj regulamin obowiązuący od 1 sierpnia i pazdziernika. juz nie ma nic za darmo;p

  • Kiedy zakładałam tam konto, był to jeszcze Alior Sync, miałam zagwarantowane darmowe konto, przelewy, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów, nigdy nie narzekałam, byłam naprawdę zadowolona. Ale niestety, bank zmienia się na gorsze, tylko 3 bezpłatne wypłaty z bankomatu w miesiącu? To jakiś żart chyba. Minimum 200zł wydane kartą żeby nie musieć za nią płacić? Kolejny żart. Strasznie się na nich zawiodłam. W przyszłym miesiącu zmieniam bank, prawdopodobnie na mbank, bo T-mobile schodzi na psy

  • Zdecydowanie nie polecam tego banku,z początku /kilka lat temu/ atrakcja,bo typowo internetowy.Teraz na tle innych banków wypada blado.Obiecuje 1000 zł limit w koncie bez formalności jeśli jest się jednocześnie klientem telefonii T-mobile.W moim przypadku to tylko reklama.Odmowa za odmową choć w BIK-u jestem ok.O co im chodzi,nie wiadomo.
    Jest to jakaś namiastka banku….

  • No niestety!!!! T-mobile od 1.08.2016 zmieniło cennik i zrobiło się drogo. Tylko 3 wypłaty z bankomatów darmo, 0 przelewów natychmiastowych, 1x wpłata- za resztę kasują. Chyba że zmienisz typ konta ale 700zł musisz placić kartą bo jak nie to pobiorą ci 16 zł. Trzeba szukać banku, gdzie właśnie udziałów nie ma rząd bo gdzie się wkupią to od razu podnoszą opłaty

  • Jakaś masakra mam tam konto od czasów SYNCA ale to co sie teraz dzieje mówię głównie o obsłudze klienta to jakiś ŻART. Zatrudnili chyba już samych studentów którzy mają regułki do odklepania jak zadasz pytanie z po za „regułek” słyszysz tylko ciąg YYYYYYY proszę chwilę poczekać i dalej YYYYY. Indiwidualne podejście do klienta NIE ISTNIEJE. Pkt. Obsługi są w Warszawie chyba ze 4 ale OK, jeden mi podasował było nie daleko jadę….
    Wpadam na Bemowo a tam Pani do mnie że mnie nie może obsłużyć bo sie tym nie zajmuje a „konsultant” ds. bankowych już nie pracuje. No do ciężkiej ku… 4 pkt. na całą warszawę a nie można nic załatwić w najbliższym. Ba brak informacji na stronie „banku”
    Pytam na czacie ocb. a Pani jak ten BOT „wszelkie dostępne informacje są stale aktualizowane ….” No człowieka szlak trafia.
    A jak złożyłem wniosek o pożyczką małą bo małą ale zawsze to Panie nie potrfiła jej zaprezentować i nie widziała różnicy między prowizją 0.01% (cytując Panią jedna setna kwoty pożyczki” Myślę super tak niskiej to pewnie nie znajdę…. Brniemy dalej …. a tu Pani wyskakuje RRSO 12% (znośnie mogło by być niższe no ale nie jest źle w CA było 28%) + prowizja 10% + jakaś tam opłata. Na pytanie dlaczego 10% a nie 0,01% Było słychać głośne YYYYY. Poziom obsługi w CC. ŻENADA !!! umawiam sie na rozmowę do 11ej bo później nie mam czasu dzwonią …. o 12ej.
    Cieszę sie że nie mam w TYM tworze żadnych zobowiązań i mogę im zrobić YYYY PA PA 😛
    PS: Mam nadziej że te Panie (bo tylko kobiety do mnie dzwoniły i sam dodzwaniałem sie do kobiet) są chociaż ładne bo na matematyce się nie znają a są ANALitykami chyba u MANagerów.

  • Ehh co tu dużo mędrkować – banda złodziei. Póki konto było pod Alior Sync konto było bez żadnych ukrytych kosztów darmowe. Jedyny warunek by uniknąć kosztów opłaty za kartę – opłacić nią zakupy za kwotę 200zł w miesiącu. Odkąd konta przejęło T-Mobile próbują (skutecznie) dorobić w każdy możliwy sposób – mam tu na myśli zmiany wprowadzone w sierpniu tego roku. Najbardziej wpienia mnie limit na darmowe wypłaty w bankomacie do 3 w miesiącu, powyżej zdzierają z klienta 6 zł za każdą kolejną wypłatę… ale to nie koniec limitów jest tego cała lista… Pazerna firma!

  • uciekaćztejfirmybozawszesązniaproblemy

    Ja właśnie dostałam telefon, że zalegam im większą sumę, ponieważ na koncie mam cały czas 0zl, ale jak zakładałam konto to miałam w umowie, że za nic nie płace jeśli nie aktywuję konta. Rok temu zmieniły się przepisy o czym poinformowali mnie tylko drogą elektroniczną. Uważam, że przegieli, bo teraz to dzwonią, a wcześniej to tylko mailem informowali o zmianach ( niestety mail nie został przezze mnie odczytany).

  • Ludzie uciekajcie z tego pseudo banku. W oddziale ludzie bez kompetencji raz są na zwolnieniach lekarskich raz na urloach na żądanie. Moja sprawa mimo praktycznie codziennych telefonów i rozmów od maja nie została wyjaśniona. Pani menager zobowiązała się do kontaktu ze mną jak do tej pory cisza po wykonaniu kolejnego telefonu sms jestem na spotkaniu. To jakaś kpina co się wyrabia z klientem. Infolinia brak słów za każdym razem jestem wysyłany do oddzialu i tak się krąg zamyka. Nikt nic nie jest w stanie zrobić pozytywnego. W dniu dzisiejszym udając się po raz kolejny usłyszałem informację człowiek juz nie pracuje będzie zatrudniona nowa osoba. Żenada.

  • Nie polecam tego konta. Infolinia nigdy nie odbiera a i informacje sa nie prawdziwe kazdy konsultant mowi co innego. Nigdy wiecej tego konta

  • Nigdy więcej T-mobile!

    NIE POLECAM!!! Przeniosło mnie z Alior Sync do T-mobile. Konto założyłem jako awaryjne jedynie dlatego że było całkowicie darmowe. Okazało sie że jestem na minusie i żądają spłaty 100zł… Za co? Za prowadzenie konta. Żałosne!

  • Witam. Piszę poniwż mam problem Mam telefon na kartę MIX 25 chciałam zmienić na taki pakiet 120 minut za 15 zł .Doładowałam konto 2×10 zł po dwóch dniach przychodzi SMS że mam zawieszony pakiet 120 minut a 15, zł zniknęło z konta . Nirozumiem dlaczego tak się stało.proszę o odpowiedź P

  • Przestrzegam wszystkich przed tymi usługami bo zostaniecie oszukani w białych rękawiczkach, to jest forma szybkiego wzbogacenia się banku. Prawie dwa lata temu podpisywałam umowę na nowe usługi telefoniczne, zaproponowano mi konto i kartę bez żadnych opłat (z czego nie korzystam bo mam konto w innym banku). Przez pierwszy rok było wszystko tak jak powinno być czyli konto darmowe i karta darmowa. Dwa dni temu przysłano mi wezwanie do zapłaty (e-mailem) na kwotę 84,70 zł. Kiedy próbowałam wyjaśnić szczegóły drogą elektroniczną napisano mi że nie mogą mi wysłać takiej informacji bo to jest tajemnica bankowa, już tym mnie rozbawili bo wystarczy zadać sobie pytanie ” to jakim prawem wysyłają wezwanie do zapłaty e-mailem” to też jest tajemnica bankowa a dokładnie moje prawo do tajemnic.
    Zostałam więc zmuszona do wykonania telefonu na infolinię gdzie spotkałam się z nie kompetentnym pracownikiem. Wyjaśnił mi że ta kwota to opłata za kartę z której nie korzystam, kiedy zapytałam o to że karta miała być darmowa usłyszałam że w czerwcu 2015r. (rok miałam za darmo) wprowadzono opląty od tej karty a żeby mnie poinformować wysłano mi regulamin droga elektroniczną, kiedy zapytałam „czy posiadają informację że otrzymałam tą wiadomość” odpowiedział brzmiała że ‚”nie”. Wniosek jest taki że ponad rok naliczano mi opłaty za kartę nie informując mnie wcześniej że mam jakieś zadłużenie, kiedy uznali że kwota jest już na tyle spora to wysłali informację o zadłużeniu. Moje pytanie jest takie dlaczego takiej informacji nie przysłali wcześniej czyli na przykład trzy miesiące odkąd zaczęli naliczać opłaty. Odpowiedz moja jest taka bo wtedy zarobili by 10 zł a po 16 miesiącach kwota była już wystarczająco duża żeby wysłać mi informację. I co na to powiecie to jest po prostu czyste zarabianie pieniędzy.

  • na szczęście były klient

    Stanowczo odradzam, średni czas oczekiwania na konsultanta telefonicznego ponad 20 minut, procedura weryfikacji składająca się z 10 pytań. Brak osób na miejscu w „placówkach” (doklejone stanowisko w oddziale telefonii). Sama procedura zamykania konta trwała godzinę!!! Pytają o wykształcenie, zawód wykonywany, średnie zarobki i to wszystko aby zamknąć konto a nie je założyć. Uciekajcie jeśli możecie.

  • Alior T Mobile proponowali mi niby za darmo pół roku kartę kredytową a okazało się że były opłaty A najgorsze jest to że za przelew z mojego konta na drugie konto także T Mobile wzięli 200 zł !!!!!!!!

  • Wczoraj chciałem zrobić przelew walutowy w € na inne konto w Polsce też walutowe w €, podczas uzupełniania kwoty przelewu wyświetliły mi się zł, zrezygnowałem z przelewu. Dzisiaj zadzwoniłem do Wirtualnego oddziału, powiedziano mi że jak chcę przelać walutę € z konta walutowego na konto walutowe w € sąsiada z np. bloku to muszę robić przelew europejski tak jakbym przelewał do np. Francji i płacił tak jak za przelew za granicę. ZŁODZIEJE, jak tak można, zrozumiałbym gdyby Pani w okienku to robiła ale przez internet ???? Zastanawiam się nad rezygnacją z T-Usługi Bankowe tak jak wprowadzili opłatę za kartę do konta PLN – wtedy karta poszła do kosza. Z telefonu w T-mobile już zrezygnowałem, czas na konto ?

  • Oszusci rezygnuje z ich konta wydasz 200 zł masz darmowe wydaje wiecej i mi prowizje pobieraja tak traktuja klienta to niech spadaja ide do innego banku niech szukaja jeleni gdzie indziejk zarobili na mnie ładna sumke nie polecam chyba ze lubisz byc nabijany w butelke

  • UWAGA!!!
    Uważajcie na ten bank!!! Sprawdzajcie często stan konta!!! Spełnicie warunki zwolnienie z opłat, a i tak mogą wam niepostrzeżenie pobrać opłatę za kartę (przy koncie Premium to aż 18,90!!!). I nie zwrócą jej, dopóki się o to nie upomnicie!!! Podobnie było jakiś czas temu, gdy konto oprocentowane było na 3% (do wysokości salda 5000zł). Źle wyliczali odsetki i gdyby nie fakt, że utrzymywałem przez kilka miesięcy saldo na stałym poziomie (właśnie 5000zł), to pewnie bym się nie zorientował, że zaniżyli mi wartość odsetek. Zwrócili mi jak zgłosiłem, że w jednym miesiącu kwota odsetek była niższa, ale tym, którzy się nie upominali, niczego nie oddali. Ciekawe ile osób tak orżnęli???

  • Jestem bardzo niezadowolona z sieci komórkowej t-mobile i tak samo przestałam być zadowolona z tego banku. Napisałam do nich maila z zapytaniem w okolicach godziny 10 i w dalszym ciągu nie dostałam odpowiedzi. Od 28 czekam na przelew. Jedna wpłata, jedna wypłata za darmo – zdecydowanie za mało..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *